Lydia Dikker Telefoon: 06 4429 4279
ptical Illusions
"Poppentheater Poppengrollen en de presentatie van Lydia is goed in de smaak gevallen bij haar publiek in woonzorgcentrum Velserduin. Ze weet de universele verhalen van Jan Klaasen en Katrijn, voor bijna iedereen, herkenbaar en met veel humor en levendigheid te brengen. We hadden nog niet eerder een poppentheater in ons activiteitenaanbod. Maar de voorstelling van Lydia kan ik warm aanbevelen." Mark Metselaar, woonzorgcentrum Velserduin (IJmuiden) Hoi Lydia, Wat een feest van herkenning tijdens de poppenkastvoorstelling in de bibliotheek Velsen. Samen met mijn dochter en kleinkinderen van 2,5 jaar en 8 maanden heb ik met plezier gekeken naar het verhaal over Hugo de krokodil, Jan Klaassen en Katrijn die uiteindelijk na een spannend avontuur toch vrienden werden. Groetjes Marian. Bedankt voor vandaag! Kinderen waren heel enthousiast! Dank!! Met vriendelijke groet, Mariska Molenkamp - de Jager
Recenties
KvK: 73647020
Hoi Lydia, Mick heeft genoten!! Aanrader, komen zeker weer eens naar een voorstelling toe, was erg leuk, locatie ook natuurlijk. Groet Trenske
Muis in de molen 30 maart 2019 Wat een leuke en toepasselijke voorstelling Dank!!!
20 april, ‘ Harry zoekt een huis’. Was heel leuk, onze dochter heeft goed mee gegild. Groetjes Emiline
De kinderen zaten met open mond te kijken, bedankt!
20 april, ‘ Harry zoekt een huis’.
11 mei, promotie poppenkast voor partijtjes " Mijn zoontje (5jr) heeft onwijs genoten met zijn vriendjes en vriendinnetjes van geweldige show! Met de hulp van de kinderen liep het verhaal toch nog goed af. Een echte aanrader voor een kinderfeestje bij je thuis." Nogmaals ontzettend bedankt! Tygo vond het geweldig! Wie weet tot volgend jaar ;) Groetjes Fraukje
Het was gezellig, een optreden bij peuterspeelzaal Nijntje in Haarlem ter gelegenheid van het zomerfeest op 26 en 27 juni. 'Harry zoekt een huis'. Nadat Harry is verdwaald, proberen verschillende dieren hem een huis te geven, maar niets lukt. Gelukkig vinden Jan Klaassen en Harry elkaar weer terug! Mede door hulp van de kinderen.
Hoi Lydia. Wat een leuke voorstelling! Ook heel fijn dat je improviseert naar de reacties van de het jonge publiek, zodat het niet te spannend wordt voor sommige kleintjes. Wij komen zeker nog eens kijken. Mvg Lida
Lydia Dikker
Was heel leuk, onze dochter heeft goed mee gegild. Groetjes Emiline 20 april, ‘ Harry zoekt een huis’. De kinderen zaten met open mond te kijken, bedankt!
"Poppentheater Poppengrollen en de presentatie van Lydia is goed in de smaak gevallen bij haar publiek in woonzorgcentrum Velserduin. Ze weet de universele verhalen van Jan Klaasen en Katrijn, voor bijna iedereen, herkenbaar en met veel humor en levendigheid te brengen. We hadden nog niet eerder een poppentheater in ons activiteitenaanbod. Maar de voorstelling van Lydia kan ik warm aanbevelen." Mark Metselaar, woonzorgcentrum Velserduin (IJmuiden) Hoi Lydia, Wat een feest van herkenning tijdens de poppenkastvoorstelling in de bibliotheek Velsen. Samen met mijn dochter en kleinkinderen van 2,5 jaar en 8 maanden heb ik met plezier gekeken naar het verhaal over Hugo de krokodil, Jan Klaassen en Katrijn die uiteindelijk na een spannend avontuur toch vrienden werden. Groetjes Marian.
Telefoon: 06 4429 4279
KvK: 73647020
Bedankt voor vandaag! Kinderen waren heel enthousiast! Dank!! Met vriendelijke groet, Mariska Molenkamp - de Jage
Recensies
20 april, ‘ Harry zoekt een huis’.
11 mei promotie poppenkast voor partijtjes. " Mijn zoontje (5jr) heeft onwijs genoten met zijn vriendjes en vriendinnetjes van geweldige show! Met de hulp van de kinderen liep het verhaal toch nog goed af. Een echte aanrader voor een kinderfeestje bij je thuis." Nogmaals ontzettend bedankt! Tygo vond het geweldig! Wie weet tot volgend jaar ;) Groetjes Fraukje