Lydia Dikker Telefoon: 06 4429 4279
ptical Illusions
Recenties
KvK: 73647020
Voorstelling: Jan Klaassen gaat naar de markt Wij zijn met school naar de voorstelling van Lydia geweest in de Bosbeekschuur. Wij waren een half uur verlaat omdat het openbaar vervoer tegen zat. Lydia vond dit geen probleem en het programma kon verschoven worden. Er stonden stoeltjes klaar en de kinderen (kleuters) waren direct geboeid omdat zij de poppenkast al zagen staan. Tijdens het spel ging Lydia goed in op de antwoorden van de kinderen, de kinderen riepen enthousiast en waren zeer betrokken. Het was spannend en heel grappig. De kinderen hebben het er nog dagen over gehad. Het is zeker een aanrader! Zaterdag 3 augustus naar de poppenkastvoorstelling geweest; De ontvoering van Kaatje Kip. Door parkeer drukte kwam ik op de valreep binnen. Lydia speelde op haar xylofoon en zong een zelf geschreven liedje over Kaatje Kip. Vervolgens ging ze rond met de struisvogel handpop om de kaartjes van de bezoekers te knippen. De kinderen waren onder de indruk. Het zelfgeschreven verhaal speelt zich af op een boerderij met allerlei verschillende dieren. De" menspoppen" ( zelfgemaakt) hadden ieder hun eigen accent en de dieren hun geluiden. Fantastisch hoe snel Lydia tussen de diverse figuren wisselde en daarbij ook nog eens het juiste geluid maakte. Erg leuk ook om de interactie met het publiek mee te maken, de kinderen zaten hierdoor helemaal in het verhaal. Na afloop kregen we een ijsje en mocht iedereen eens ervaren hoe het is om met een "poppenkastpop of dier op je hand te spelen. Een echte aanrader! Lieve groetjes Stella Hoi Lydia. Wat een leuke voorstelling! Ook heel fijn dat je improviseert naar de reacties van de het jonge publiek, zodat het niet te spannend wordt voor sommige kleintjes. Wij komen zeker nog eens kijken. Mvg Lida Het was gezellig, een optreden bij peuterspeelzaal Nijntje in Haarlem ter gelegenheid van het zomerfeest op 26 en 27 juni. Harry zoekt een huis'. Nadat Harry is verdwaald, proberen verschillende dieren hem een huis te geven, maar niets lukt. Gelukkig vinden Jan Klaassen en Harry elkaar weer terug! Mede door hulp van de kinderen. 11 mei, promotie poppenkast voor partijtjes " Mijn zoontje (5jr) heeft onwijs genoten met zijn vriendjes en vriendinnetjes van geweldige show! Met de hulp van de kinderen liep het verhaal toch nog goed af. Een echte aanrader voor een kinderfeestje bij je thuis." Nogmaals ontzettend bedankt! Tygo vond het geweldig! Wie weet tot volgend jaar ;) Groetjes Fraukje
Lydia Dikker
Telefoon: 06 4429 4279
KvK: 73647020
Recensies
11 mei promotie poppenkast voor partijtjes. " Mijn zoontje (5jr) heeft onwijs genoten met zijn vriendjes en vriendinnetjes van geweldige show! Met de hulp van de kinderen liep het verhaal toch nog goed af. Een echte aanrader voor een kinderfeestje bij je thuis." Nogmaals ontzettend bedankt! Tygo vond het geweldig! Wie weet tot volgend jaar ;) Groetjes Fraukje
Het was gezellig, een optreden bij peuterspeelzaal Nijntje in Haarlem ter gelegenheid van het zomerfeest op 26 en 27 juni. 'Harry zoekt een huis'. Nadat Harry is verdwaald, proberen verschillende dieren hem een huis te geven, maar niets lukt. Gelukkig vinden Jan Klaassen en Harry elkaar weer terug! Mede door hulp van de kinderen.
Voorstelling: Jan Klaassen gaat naar de markt Wij zijn met school naar de voorstelling van Lydia geweest in de Bosbeekschuur. Wij waren een half uur verlaat omdat het openbaar vervoer tegen zat. Lydia vond dit geen probleem en het programma kon verschoven worden. Er stonden stoeltjes klaar en de kinderen (kleuters) waren direct geboeid omdat zij de poppenkast al zagen staan. Tijdens het spel ging Lydia goed in op de antwoorden van de kinderen, de kinderen riepen enthousiast en waren zeer betrokken. Het was spannend en heel grappig. De kinderen hebben het er nog dagen over gehad. Het is zeker een aanrader! Zaterdag 3 augustus naar de poppenkastvoorstelling geweest; De ontvoering van Kaatje Kip. Door parkeer drukte kwam ik op de valreep binnen. Lydia speelde op haar xylofoon en zong een zelf geschreven liedje over Kaatje Kip. Vervolgens ging ze rond met de struisvogel handpop om de kaartjes van de bezoekers te knippen. De kinderen waren onder de indruk. Het zelfgeschreven verhaal speelt zich af op een boerderij met allerlei verschillende dieren. De" menspoppen" ( zelfgemaakt) hadden ieder hun eigen accent en de dieren hun geluiden. Fantastisch hoe snel Lydia tussen de diverse figuren wisselde en daarbij ook nog eens het juiste geluid maakte. Erg leuk ook om de interactie met het publiek mee te maken, de kinderen zaten hierdoor helemaal in het verhaal. Na afloop kregen we een ijsje en mocht iedereen eens ervaren hoe het is om met een "poppenkastpop of dier op je hand te spelen. Een echte aanrader! Lieve groetjes Stella Hoi Lydia. Wat een leuke voorstelling! Ook heel fijn dat je improviseert naar de reacties van de het jonge publiek, zodat het niet te spannend wordt voor sommige kleintjes. Wij komen zeker nog eens kijken. Mvg Lida